2) Ocenki buldogów

Hej!


Drugi post, i lecimy już typowo lps-owo. dziś będziemy oceniać buldogi. Możliwe, że ocenki będą się pojawiać częściej, bo jest to dosyć prosta forma do napisania (no chyba że mój sposób wklejania zdjęć zawiedzie) i osobiście lubię takie czytać. Zaczynajmy!

---------------

Littlest Pet Shop Singles Bulldog (#46) Pet | LPS Merch
buldog #46
Całkiem ładny. Podoba mi się, że ma czerwone oczy. Jest nawet uroczy, mogłabym go mieć. 7/10.


Littlest Pet Shop 3-pack Scenery Bulldog (#107) Pet | LPS Merch
buldog #107
Ten też mi się podoba, taki idealny w swojej prostocie. 8/10


Littlest Pet Shop Pet Pairs Bulldog (#135) Pet | LPS Merch

buldog #135
Ten mi się chyba bardziej podoba niż tamte. Jest słodki UwU 9/10


Littlest Pet Shop Purse Bulldog (#180) Pet | LPS Merch
buldog #180
Ten jest mega słodki! chciałabym go mieć. Fajne są te jego oczy które patrzą tak jakby w bok, a nie po prostu w przód jak u tamtych. 10/10


Littlest Pet Shop Tubes Bulldog (#446) Pet | LPS Merch
buldog #446
Ma bardzo ładny kolor oczek, a poza tym dwa różne kolory łatek, co dodaje mu uroku. Idealna kompozycja, 10/10


Littlest Pet Shop Special Bulldog (#No #) Pet
buldog bez kratki
Ładny, ale dwa poprzednie podobały mi się bardziej. Poza tym przypomina mi trochę tego pierwszego. 7/10


Littlest Pet Shop Pet Pairs Bulldog (#508) Pet | LPS Merch
buldog #508
Tego pieska mam przyjemność posiadać :) Bardzo lubię te kropelki na jego czole dopasowane do znaczków w oczach. Cieszę się, że go mam. 10/10


Littlest Pet Shop Singles Bulldog (#607) Pet | LPS Merch
buldog #607
Tego też mam! Jest mega "słitaśny" (nie lubię tego słowa). Moim zdaniem te wzorki na nim wyglądają bardzo ciekawie, i znowu dopasowane są do znaczków w oczach. 10/10


Littlest Pet Shop 3-pack Scenery Bulldog (#668) Pet | LPS Merch
buldog #668
Nawet nie wiedziałam o jego istnieniu. Jest bardzo pomysłowy, podoba mi się :) 10/10





Littlest Pet Shop Tubes Bulldog (#881) Pet | LPS Merch
buldog #881
I ostatni buldog którego posiadam. Ten nie ma już niestety wzorków dopasowanych do oczu, ale za to ciekawe połączenie kolorystyczne. 9/10


Littlest Pet Shop Collectible Pets Bulldog (#916) Pet | LPS Merch
buldog #916
Ten również jest pomysłowy. Zauważyliście że ma dwukolorowe poduszeczki łapek? Wow! 10/10

Piszę teraz następnego dnia, i dopiero teraz zorientowałam się, że July LPS zrobiła ocenki buldogów. Przepraszam? xD



Littlest Pet Shop Tubes Bulldog (#1342) Pet | LPS Merch
buldog #1342
Ma bardzo ładną kolorystykę i urocze piegi OwO 10/10


Littlest Pet Shop Multi Pack Bulldog (#1765) Pet | LPS Merch
buldog #1765
Ma ładne rzęsy, wcześniej chyba żaden buldog nie miał takich. A nie, jednak miały T.T Nieważne. Generalnie jest całkiem ładny, 9/10


Ayumi LPS
buldog #2106
Inny kształt, ale z tego co mi wiadomo, to jedyna taka figurka, a na lps merch jest podpisana jako buldog a nie jako jakiś buldog francuski czy coś, więc go wstawiam. Tego też mam xD bo jak tam mówiłam, że tamten to ostatni którego mam, to miałam na myśli ten podstawowy kształt. Wracając, ten buldożek mi się też całkiem podoba. Ma taką nie idealną urodę, 9/10


Littlest Pet Shop Multi Pack Bulldog (#2283) Pet | LPS Merch
buldog #2283
Taki prosty i minimalistyczny. Nie mam zarzutów, 7/10


Littlest Pet Shop Blind Bags Bulldog (#2446) Pet | LPS Merch
buldog #2446
Za bardzo podobny do poprzedniego. 7/10


Ayumi LPS
buldog #2554
UWUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! 10/10
(chciałabym go zobaczyć jako dorosłego...)


Littlest Pet Shop Mommy and Baby Bulldog (#3587) Pet | LPS Merch
buldog #3587
A to jest jedno z moich największych lps-owych marzeń, nic dodać, nic ująć. 10000000000/10


Littlest Pet Shop Mommy and Baby Bulldog (#3588) Pet | LPS Merch
buldog #3588
No i dziecko tamtej cute buldożki. Też jest mega słodkie, 10/10.

----------------

I to wszystko jeśli chodzi o buldogi g2. Oczywiście są jeszcze buldogi francuskie, ale ja postanowiłam skupić się na tych. W sumie to długa wyszła ta notka OwO

dziękuję za przeczytanie, i papa!
> anel











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ocenki shorhair'ów

1) Powitanie