Ocenki shorhair'ów

Hej wszystkim!

     Owszem, żyję, i mam się świetnie. Na początku chciałabym podziękować użytkowniczce x_Lenix. Napisała komentarz. Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy! Specjalnie dla Ciebie, kolejne ocenki. Dziś klasycznie, czyli shorthairy. Nie obraźcie się :p Zaczynajmy!


#############################################
(to taki dzielnik xD)



Lokalne LPS : 46) Pierwsze LPS
shorthair #5
Myślę że tej kotki nie trzeba nikomu przedstawiać (jak większości popów ale to szczegół...). Pierwszy wyprodukowany LPS pop. Czy tylko dla mnie shorthair'y to takie ICONIC LPS POP ? xD Wracając do oceniania, osobiście ją posiadam i myślę, że zasługuje na 9/10, bo jest bardzo ładna, ale nie ma takiego WOW.


Littlest Pet Shop Pet Pairs Cat Shorthair (#19) Pet | LPS Merch
shorthair #19
Generalnie, bardzo podoba mi się ta... maść? Nwm jak się mówi na kolor kota, chyba maść, i tak będziemy to roboczo nazywać, a jak ktoś wie to niech napisze :D no, i ona tez mogłaby mieć 9/10, ale... jej oczy mnie przerażają! O.O więc w sumie to nie wiem jak ją ocenić. niech będzie 7/10.



O wszystkim i o niczym : Oceny shorthairów cz.1
shorthair #64
Ma w sobie coś przyjemnego, ale nie jest to mój ulubiony shorthair. Moim zdaniem powinna mieć jaśniejsze oczy i delikatniej zaznaczony ten róż przy oczach i pyszczku. Ale nie powiem, mogłabym ją mieć :D 8/10


Ayumi LPS
shorthair #71
całkiem fajna. UWAGA TERAZ BĘDZIE DZIWNA OPINIA ale ten jej kolor kojarzy mi się z podróbkami lps... ale nie no, bardzo ładny kotek. 8,5/10




KOT KOTEK SHORTHAIR LITTLEST PET SHOP LPS 5CM PL24 - 8394151261 ...
shorthair #72
No mi ona się niezbyt podoba. 5/10



Littlest Pet Shop 3-pack Scenery Cat Shorthair (#106) Pet | LPS Merch
shorthair #106
i tutaj też taki trochę podróbkowy klimacik. Tak wiem, że jestem dziwna. Ale za to podobają mi się jej oczy, 8/10



O wszystkim i o niczym : Oceny shorthairów cz.1
shorthair #125
Młodsza siostra #5 ! xD ładna, po prostu ładna. 9/10



Pet Shop - Dla Dzieci w Wągrowiec - OLX.pl
shorthair #126
eh, hasbro poszło znowu na łatwiznę, no ale no dobra, no może być, ładna jest. 9/10



Amazon.com : Littlest Pet Shop #138 Cat Shorthair : Everything Else
shorthair #138
dziwna trochę, ale ciekawa. 9/10





############################
Uh, zmęczyłam się tym ocenianiem xD jeśli chcecie to zrobię drugą część, tylko musicie napisać. Tak, wiem że jestem niesamowicie leniwa. No ale co zrobisz jak nic nie zrobisz?



Trzymajcie się ciepło i zdrowo, wytrzymacie do wakacji!
#anel





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

2) Ocenki buldogów

1) Powitanie